Krossade stolar toppat med fyllepannkakor

Gårdagen innehöll mycket roligt och det har vi verkligen fått sota för idag. Av ett mycket bra sammanträffande var det mulet just idag, så vi intog bakismode vid poolen. Åt ännu en lång frukost innan jag sov ytterligare några timmar. Läste några kapitel ur porrboken och njöt av vår första lugna dag på resan. När vi alla mådde bättre uträttade vi tråkiga ärenden som tvättning och uttagning av pengar. Två miljoner närmare bestämt.

Gårkvällen var hur som helst värd denna dags obefintliga aktiviteter. Började med pasta och vinmys med Frida och Jennifer innan vi drog hem till bratsen för lite för. Charader gjordes, stolar gick sönder och jag fick agera busschaufför. Jäkligt kul var det! Drog sedan vidare till Irish pub för lite dans på stolar innan vi glatt flängde runt på halva Gili.

Nu väntas en lugn kväll tillsammans med göteborgarna. Vi ska äta middag på beach cluben och jag ska frossa i mig världens godaste pasta. Håller tummarna för att det ska gå att lägga upp lite bilder snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0