Singapore, Singapore

Singapore har inte riktigt blivit som förväntat då vi har varit lite sjuka. Malin har helt klart drabbats värst och legat inne på hotellet några dagar. Därför missade vi vår stora utgång vilket var tråkigt, men vi får helt enkelt ta igen det i Australien.

Hur som helst har vår vistelse i Singapore trots allt varit riktigt bra. De första dagarna shoppade vi lite och njöt av frukostar och luncher på Starbucks. Vi firade gemensamt våra tjugoårsdagar högst uppe på Marina Bay Sands med drinkar och världens finaste utsikt. När jag fyllde år var det Starbucks, shopping och scones som gällde på dagen och rullbandssushi, Singapore Sling på Raffles och fyllekäk på ännu ett Starbucks på kvällen. Sedan har vi även hunnit med Malins födelsedag, nattsafari, Universal Studios och bio. Väljer att spara mer detaljer tills jag kommer hem och kan blogga bättre så får ni se bilder till osv. För Universals var helt magiskt och likaså Marina Bay Sands. Så att blogga från mobilen gör det absolut ingen rättvisa. Dock kan jag åtminstone säga att filmen vi såg på bio igår var episk. Olympus has fallen hette den och den kommer till Sverige tredje maj om jag inte minns fel. De som väljer att inte se den är bara konstiga...

Nu ska jag dock sluta skriva och istället njuta av våran sista heldag i Singapore. Så tråkigt att jag inte kan blogga normalt. Men ni får hålla ut med dessa dåliga inlägg tills jag landar på svensk mark.


Kommentarer
Postat av: Pappa Lasse

Man kan undra vad "fyllekäk" är

2013-04-17 @ 14:48:05
Postat av: Kristine

Ja sanna. Förklaring tack!

2013-04-17 @ 20:51:55
Postat av: Sanna

Haha. H e r r e !

2013-04-19 @ 00:15:32
URL: http://larssonsannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0