190212

Efter fem dagar med konstant träningsvärk kan man tänka sig att jag sakta men säkert tynar bort.
Men icke. I'm still going strong.
Igår spenderade jag min kväll med Robin och idag stod vi återigen hand i hand på Sats.
Flera situps senare träffade jag Malin för lunch och lite fix inför resan. Det börjar dra ihop sig nu!

Tog till vara på min lediga kväll genom att äta en riktig middag (tänk vad folk tar det för givet),
och sedan kröp jag upp i sängen med te framför min favorit Hollywoodfru.

Har även sakta men säkert börjat packa. Det viktigaste först. Bikinis.
Hör och häpna. Packade endast ner fyra och en halv! Så få har jag aldrig tidigare packat.
(plus två baddräkter som jag väljer att placera under kategorin "toppar" då vi sagt att fyra badkläder är max).
Det gäller att hitta de rätta kryphålen vid sådana här tillfällen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0