och jag blir så himla berörd

Igår gick min avskedsmiddag av stapeln som pappa så fint fixat.
Började tävlingsinriktade och glada med bowling på det amerikanst-inspirerade Marion's.
Sedan blev det middag på Haga Deli, ett väldigt härligt oupptäckt ställe vid Odenplan.
Själv fick jag mätta magen med en enorm entrecote, gnocchi och rödvin. Så otroligt gott!
Avrundade sedan kvällen på Tranan där vi drack lite goda drinkar.
Och när tempot blev för högt för alla 20-plusare gick jag och Robin till Retro för ytterligare vätska.
Satt och pratade i flera timmar och blev lite nostalgiska ett bra tag.
Nej, kvällen blev verkligen perfekt. Och familjen. Jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: Pappa Lasse

Du glömde skriva att jag vann bowlingen

2013-02-25 @ 09:55:23
Postat av: Sanna

Tog bara med det nödvändigaste!

2013-02-26 @ 11:52:07
URL: http://larssonsannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0