35

Idag är det den sista dagen på modeveckan.
Själv ska jag sätta på mig allt annat än moderiktiga kläder och istället sticka till jobbet snart.
Som grädde på moset börjar jag bli sjuk också. Och därför förstörs hela min träningstopp.
 
Gårdagen var en bra dag.
Blev ägare till ett par killar att ha på fötterna, och en annan för att ha slingrande runt armen.
Det var äkta kärlek, må jag säga. Äkta kärlek.
Satt sedan och smuttade på en chai latte framför min pojkvän, Joel Kinnaman.
Därefter blev kvällen skummare och alla våra förslag gick åt skogen.
Det var då vi bestämde oss för att hyra film - för att det aldrig kan gå fel.
Dock var filmen så oerhört pinsamt dålig. Och juste. Så hackade den varje kvart. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0