ett par hektiska dagar

Livet har legat på maxpuls de senaste dagarna och bloggandet har därför hamnat utanför.
I fredags gick jag upp vid sex för att träna och sedan hämta ut mitt riktiga körkort! Mäktigt!
Kom sedan hem igen innan tio (när händer egentligen det annars?) och då vankades det frukost med frugan.
Jobbade sedan till åtta och då möttade Robin upp mig och vi gick hem och åt middag.
Avslutade sedan kvällen med lite netflix och Svanprinssessan som otippat nog var riktigt rolig haha.

Igår var det återigen jobb mellan tretton och tjugo.
När vi slutade gick jag och Jenny hem till henne där en night date ägde rum.
Jenny gjorde sin paradrätt och vi satt och åt och pratade i flera timmar.
Så himla roligt att jag fått en riktigt skön kompis här på Lillan!
Mer dejter blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0