New Years Eve

 
Var extremt dålig på att ta bilder på nyår, tyvärr.
Dock blev kvällen väldigt lyckad då jag fick vara med massa fina vänner!
Kvällen började hemma hos mig med Robin, Ygge, Niklas, Ellen, Karolina och Johan.
Jag och Robin bjöd på trerätters (som otippat nog blev riktigt goda).
Räkcocktail, oxfilé med hasselbackspotatis och vit chokladmousse med mango-/passionstäcke stod på menyn.
Vi snackade, spelade, drack champagne och hade det allmänt fint.
Tyvärr skulle alla sedan åt olika håll, vilket var lite synd.
Jag och Robin hamnade hur som helst hos Lehman och co och tolvslaget firade vi nere i Rålis.
Bra avslut på det förra året, och en bra början på det nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0