Sammanfattning av år 2012 - del V

Visade magen då jag träffade min idol Elin Östman på ett fik och hade tjejsnack. Ganska sjukt att hon och jag fått kontakt. Någon jag gärna lär känna lite bättre 2013.
Bokade uppkörning och började hetsa och stressa med allt som hade med körkortet att göra.
Dejtade en fin kille.
På mammas födelsedag samlades familjen och pojkvännen min för drinkar och restaurangbesök. 10 poängare.
Gjorde ett eget iphoneskal med inspirationsbilder.
Anna fyllde äntligen 18 och det firades en hel helg med fest och utgång!
Tog tag i träningen.
Såg Swedish House Mafia på FriendsArena med fina kompisar! Sinnessjukt!
Var på Sayens musikvideo-release på White Room där jag äntligen fick se vidoen! Mäktigt.
Nyttjade vårt bageri på Lillan allt mer. Deras surdegsbröd är to die for!
Ordnade en överrasknings-/avskedsfest för Kristine tillsammans med Ebba!
Mådde psykiskt dåligt dagar innan körkotsteoriprovet och det var så svårt att agera som vanligt i bloggen. Dock klarade jag det på första försöket! 14 december, 55 poäng.
Julen smög sig på och jag och mamma fixade sann julstämning.
Den 19 december tog jag mitt körkort!!! Helt obeskrivligt!
Firade körkortet med julbord och presenter i Stadshuskällaren som mamma och pappa redan fixat innan uppkörningen haha. Självklart drack jag julmust då jag efter middagen körde för första gången själv, hem till Robin.
Bokade Val Thorens med Anna, Siri och Rebecka och hade en tagga till middag på Caliente!
Första julen på Lillan blev perfekt! Satt uppe till två på natten och spelade spel med familj och pojkvän.

Nyår firades med fina kompisar, och var ett bra avslut på det bästa året någonsin!!
 

ÅR 2012.
Det här har varit världens bästa år genom tiderna! Världens bästa.
Har fått uppleva sådana fantastiska saker och drömmar har slagit in.
Flytten, skivorna, förhållandet med Robin, studenten, modeassistent-jobbet, körkortet och så mycket mer.
Är så oerhört tacksam. Så ofattbart fint år.

Kommentarer
Postat av: Fricon

Måste säga att Robin ser jävligt sharp ut på bilden me kaffekoppen haha!

2013-01-03 @ 01:50:49
URL: http://www.directorscut.nu
Postat av: Sanna

Visst gör han Fricon?! Lite James Bond-isch!

2013-01-03 @ 07:51:18
URL: http://larssonsannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0