280313

Livet på Bali är betydligt slappare än livet i KL. Här tar vi sovmorgon, ligger vid antingen poolen eller stranden hela dagarna och på kvällarna går vi till Skygarden och festar med resten av Kuta. Men det är det som är så himla bra, alla kontraster. Från storstad, till festställe, till pardisö. Man hinner få det bästa av allt.

Här på Kuta har gänget växt successivt. I söndags mötte vi upp Frida och Gustav, och igår anslöt sig även Jennifer och Alice till gruppen. Har även stött på en hel del sköna människor här nere vilket gör hela upplevelsen ännu bättre. Nu måste jag dock sluta skriva för vi ska ner och äta frukost. Sedan återstår det ständiga dilemmat - stranden eller poolen.

Ps. Dator hittade jag igår. Det enda problemet var att de hade tappat bort kabeln till minneskortsgrejen. Där av inga bilder. Men hur som helst har de lovat mig att fixa en tills ikväll, så jag håller båda mina tummar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0