back on track

Har haft världens bästa helg och därför har bloggandet hamnat utanför.  
Har prioriterat världens bästa kille, och även en gnutta shopping.
I lördags flängde jag och mamma runt i hela stan på jakt efter lite fina materiella saker.
Mötte sedan upp pappa för fika innan jag vart bjuden på middag hos Robins familjekompisar.

Och igår låg all fokus på mig och Robin.
Vi åt brunch på Berns Asiatiska, vilket var hur mysigt som helst, och efter det gick vi på bio.
Nu är det dags för mig och mitt kontrollbehov att lugna ner sig lite.
Har nämligen förvandlats till någon som aldrig rest tidigare och sitter nu här med femtio utskrivna papper.
Åker om två dagar och har massor att fixa. Först: stan för sista minuten shopping inför resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0