känslosamt såhär dagen innan

Sitter just nu i sängen med en lätt tryckande huvudvärk och aningen svullna ögon.
Det har varit ett intensivt dygn med mycket planerande och ett väldigt jobbigt hejdå.
Igår flängde jag runt på stan hela dagen och kom senare hem med ett tiotal påsar, varav hälften från apoteket.
Tycker nämligen att det är ganska komiskt att hälften av resväskans innehåll just består utav piller och dylikt.

Efter middagen igår åkte jag till Robins jobb och plockade upp honom när han slutade.
Gjorde lite dipp (för att bedöva den separationen) och som tack fick jag ett stort kameraminne av Robin.
Den mannen vet vad jag vill ha! Extremt välbehövligt må jag säga då jag endast hade två innan, hehe.
Att sedan behöva säga hejdå till den fina pojken idag var extremt jobbigt, inget som jag helst gör om.
Nu på kvällen har jag gått igenom det sista med m och p och ska nu göra klart det sista.

Herregud. Asien & Australien - here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0