Frog porridge vs Skybar

Igår åkte vi buss till Batu Caves där vi fick skåda den mäktiga guldstatyn, gå alla långa trappsteg i sällskap med massa apor och vandra i de mörka grottorna. Åkte hem, bytte om och mötte sedan upp Adam och Jens i vår lobby. Gick till the golden triangle och drack öl, catchade up och åt grodgröt. No biggie. När jag lindrat min uppskurna mun som orsakats av grodans ryggrad(?) strosade vi vidare mot bargatan. Sänkte en liter sangria innan vi fortsatte vår färd mot, antagligen, den vackraste utsikten jag någonsin sett. Ännu en skybar på våning 33 med panoramafönster rakt emot twintowers. Tror alla tappade andan då vi lyckades knipa åt oss en av de eftertraktade fönsterplatserna. Kunde inte göra annat än att må då jag satt där med mitt enorma vinglas med det sällskapet och den utsikten. Life is pretty good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0