Update från värmen

Nu har vi varit på Langkawi i tre dagar och allt är hur bra som helst! Malaysia har verkligen varit över mina förväntningar då allt är så himla fint. Under de här dagarna har vi gottat oss i de trettiofem graderna, badat i det varma havet, träffat massa kompisar från hemma, bränt mig otippat nog på fötterna och området runt armhålorma, köpt mitt första Singha-linne, festat varje dag, druckit drinkar i flipflops-affärer, sovit alldeles för lite och åkt upp i bergen med en linbana. Ganska mycket för att bara varit här i tre dagar. Underbart har det iallafall varit!

Imorgon säger jag, Malin och Melina hejdå till alla och åker vidare till Thailand och paradisön Koh Lipe. Ska bli tråkigt att lämna alla men vissa träffar vi redan på lördag, och dessutom sägs Koh Lipe vara något över det vanliga.

Over and out från Asien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0