Det finns dåligt väder då man inte har några kläder

Regnet vräker ner på andra sidan jordklotet och spolar där med bort både brännan och saker att göra. Idag var det nämligen tänkt att jag och Malin skulle ligga på Noosa Beach hela dagen, men vi hann inte ens fram till havet. Hittade ett flådigt café med wifi som fick bli vår räddning. Rastlös som Malin alltid är sprang hon tillbaka till hostelet efter någon timme och jag passade då på att ringa Robin. Det var verkligen behövligt! Vi hörs så sällan i och med att båda alltid är borta på massa äventyr, så det var så skönt att få höra hans röst och uppdatera varandra.

Nu är även jag tillbaka på No Mads och ligger nu i min våningssäng och läser alla möjliga modebloggar. Är i största möjliga behov av att få komma hem, blogga och vara kreativ. Efter resan kommer bloggen vara åter, bättre än någonsin!


Kommentarer
Postat av: Lasse Sannas pappa

Vi är i behov av att du kommer hem. Saknar dig jättemycket

2013-05-13 @ 06:51:24
Postat av: Sanna

Söta pappa!!

2013-05-14 @ 02:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0