+ + + + +

Idag klockade vi 14:34 som den tid då vi lämnade hostelet. Innan dess hade vi bara legat i våra sängar med tryckande huvudvärk, som pris från igår. Nu är vi tillbaka igen men som nya människor. Allt har rullat på så bra och jag uppskattar verkligen det minsta lilla nu. På något mirakulöst sätt visar mitt banksaldo fortfarande femsiffrigt, så jag och Malin har helt slopat idén om att snåla den sista tiden. Istället satte vi oss på en restaurang och beställde in en hamburgare med avokado för drygt hundra kronor som vi svalde ner med en mycket efterlängtad cola. Efter det inkasserade jag mina första par Levisshorts. Som jag har längtat! Nöjda och glada gick vi ner till stranden där solen sakta började gå ner. I stranden stod en hippie och ritade helt sjuka mönster endast med en kratta, och i vattnet surfade fortfarande några tappra killar. Som grädden på moset stötte vi på Anja och Sara som vi nu bestämt date med senare ikväll på en jättemysig bar. Men först ska jag och Malin ut och äta middag här på hostelet. Det serveras pasta för endast två dollar, så lyckoruset håller fortfarande i sig.


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Sanna!
Jag är sugen på att göra en liknande resa som du gör, och undrar lite hur mycket pengar du hade med dig från början? :)

2013-05-16 @ 16:52:36
Postat av: Sanna

Hej!
Åh vad roligt! Jag skrev precis ett litet inlägg om det, och om du har fler frågor är det bara att fråga på! :) Kram

2013-05-17 @ 01:37:34
URL: http://larssonsannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0