här står vi och skålar för torsdag

 

En vanlig torsdag måste ju även den firas med dunder och brak. Hur jag firar?
Fyrar av med en toppenlunch på Fridays med min fina vän Alexandra och stoppar munnen full av Jack Daniels sås.
Hoppar sedan vant in i Audin och rövar bort min kära fader till ett fik för kvalitétstid och kladdkaka.
Utan att tappa tempo svänger vi in, tillsammans med mamma, in i Täby och går på årets första mottagning.
Efter lite cateringmat och alkoholfri dryck kör jag vidare mot min brorsa och historiens värsta fickparkering.
Avslutar kvällen med en tennismatch i Alvik och knyter ihop säcken med en djurgårdsmatch hemma i soffan.
Det mina vänner. Det är receptet på hur man festar sönder en vanlig gammal torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0