Ny destination: Airlie Beach

Idag har vi lapat sol vid Airlie Beach Lagoon med min nya spotifylista högt spelandes ur mina hörlurar. Försöker desperat återfå Asienbrännan vilket inte är så lätt i och med att det faktiskt börjar bli vinter här. Har känts precis som en bättre sommardag i Sverige. För övrigt håller vi på att laddar upp inför whitsunday, som vi åker till tidigt imorgonbitti, och har därför tagit det lugnt de senaste kvällarna. Igår hängde vi typ på donken hela kvällen och snodde deras wifi. Desperata brudar. Men ärligt talat har vi insett att vi verkligen måste börja snåla med måltiderna, då vi unnar oss alldeles för mycket. Vi äter nämligen ute på tok för mycket. Inte lätt att vara flashpackers. Höjdpunkten igår var dock vår brittiske pratglada roomie. Han var ensam kille bland sju andra tjejer och levde som fisken i vattnet. Mycket underhållande måste jag erkänna.

I och med att vi ska segla de tre närmsta dagarna så räknar jag varken med wifi eller täckning på mobilen. Så förvänta er inga svar från mig. XOXO

Ps. Idag fyller min pojkvän år så massa grattis till honom! Funderar på att ge honom en tidigare flygbiljett hem i födelsedags present hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0