Så mycket mer än allt

HEMMA igen efter sjuttioåtta dagar på resande fot.
Visserligen mer än tjugoåtta timmar försenad, men ändå.
På Arlanda möttes jag av en alltid lika glad pappa och en supersöt tårögd mamma.
Kom hem till ett skinande hem och såg en hemmagjord skylt hängandes ovanför dörren.
Öppnade dörren till ett nystädat rum med ny matta och nyinköpta blommor.
Skålade sedan i champagne, åt min favoriträtt och uppdaterade varandra om vad som hänt.
Jag och världens bästa föräldrar.
Kan ännu inte sluta förundras över hur bra vi kommer överrens och hur glad jag är över att ha dem.

Kommentarer
Postat av: Lasse Sannas pappa

Såååååååå härligt att ha dig hemma igen. Vår älskling

2013-05-24 @ 10:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0