Sista natten i hostel

Idag hoppade jag i min nya rosa bikini från A&F och satte av mot stranden med Malin hack i häl. Låg och njöt av en av våra sista stranddagar på resan, och kunde lyckligt blicka upp mot en molnfri himmel. Efter några timmars tjejsnack och solning traskade vi tillbaka till hostelet. Jag bytte om till baddräkt och sprang iväg och mötte supersöta Anja och Sara från Skåne, som vi träffade på Whitsunday. Blev en dryg timmes promenad innan vi nådde vårt slutgiltiga mål, fyren. Vägen dit var så himla vacker och vi underhöll oss med att ta massa bilder och sedan kanske det bästa av allt - fick vi se en fri val simma ute i havet! Mäktig känsla måste jag säga. Väl framme vid Byrons kända riktmärke lät vi än en gång kamerorna jobba och vi tog så sjukt fula, men roliga, bilder. Stannade till solnedgång innan vi gick hem igen på stranden. När jag sedan blev medbjuden på tårtkalas på Sara och Anjas hostel blev jag överlycklig i dubbel bemärkelse. Dels för att jag älskar allt som är sött, men även för att Malin skulle på date ikväll och min kalender ekade tomt. Så istället för att gå tillbaka till hostelet blev det tårta och massa skratt med hemskt fina nyfunna vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0