Svar på kommentar

Fick frågan om hur mycket pengar jag hade med mig på min resa. Svaret är att jag hade femtiotusen kronor i fickpengar. Då hade vi alltså redan betalt alla flyg i för väg. I Asien rekommenderade vår resekonsult att vi skulle ha cirka tjugotusen för en och en halv månad, och i Australien cirka trettiotusen för en månad. För oss har det absolut räckt. Vi äter minst ett mål ute varje dag och vi unnar oss allt vi vill ha. Dessutom har vi gjort alla de aktiviteter vi velat och shoppat väldigt mycket haha.

Om ni har fler frågor om resan är det bara att klicka in er på kommentarerna och fråga på! Är hemma om fem dagar och då kan jag börja blogga normalt igen! Kram på er läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0