Systemet

 
Har haft världens bästa dag här hemma i lilla landet lagom.
Tog en sväng förbi det ökända systembolaget, ni kanske har hört talas om det.
För första gången i historien fick jag stå där och klämma och känna på alla viner och cider. Himmelriket.
Rullade sedan in i det som kallas city och åkte därifrån med världens största NKpåse och världens största smile.
Eftersom solen började steka sönder Stockholms gator placerade jag mig tillsammans med mina föräldrar,
på Mälarpaviljongen med en stor räksmörgås framför mig och med en ramlösa mellan tänderna.
Kvällen kommer nu spenderas med min fina barndomsvän Amanda på en uteservering.
Sverige - idag har jag inga planer på att lämna dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0