Tell the world I'm coming home

Nu har hemfärden börjat på riktigt. Två flyg är nu avklarade (eftersom jag antagligen publicerar det här inlägget när vi kommit fram till Singapore) och vi har two to go. Totalt har vi fyra olika flyg och en restid på trettiosex timmar. Då inklusive mellanlandningar.

Det senaste flyget mellan Brisbane och Singapore var utöver alla förväntningar. Planet var halvfullt så jag bredde ut mig på två säten med två kuddar och två täcken. Fick äta Maltesers samtidigt som jag fick njuta av att se min tonårscrusch Josh Duhamel i den nya filmen Safe Haven (som jag för övrigt började gråta till). Magiskt!

Nu springer jag antagligen runt i en massa affärer eftersom vi har en mellanlandning på sju timmar. Håller verkligen alla mina tummar (två dvs) att nästa flyg blir lika skönt som det senaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0